Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 1 mei 2017

Stempelhulp Candy!

Goede morgen allemaal!

Je ziet ze inmiddels overal opduiken; de stempelhulp.
Je hebt ze in allerlei prijsklasses. Vorige week woensdag tijdens onze wekelijkse kleur-/freubelavond bij Lydia heb ik er één uitgeprobeerd. Wat een uitvinding is dat zeg..... zeker als je niet zo handig met stempelen bent zoals ik. De eerste keer was de afdruk echt bagger. Normaal kun je je afdrukje dan weggooien..... maar nu niet. Je stempelt gewoon nog een keer.... en nog een keer; net zolang tot de afdruk je naar de zin is.
De stempelhulp die ik gebruikt heb is deze:
Een mooie solide stempelhulp.

En laat Craftliners nou de kleine versie verloten.
Wil je kans maken op deze stempelhulp, ga naar het Craftlinersblog, laat een reactie achter, deel de video en wordt lid van het videokanaal van Craftliners op YouTube. Makkie toch?!?
Je moet wel snel zijn, want de Stamp Perfect wordt overmorgen 3 mei verloot.
Veel succes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela